Podinspektor w Wydziale Gospodarki Odpadami
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Podinspektor w Wydziale Gospodarki Odpadami |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | w trakcie rozstrzygania |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Odpadami
nazwa stanowiska pracy, Wydział
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) Sporządzanie planów rzeczowo – finansowych do projektu budżetu Wydziału Gospodarki Odpadami;
2) Obsługa systemu informatycznego, stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
3) Obsługa interesantów w zakresie korekt i składanych dokumentów, weryfikacja danych zawartych w deklaracjach;
4) Ustalanie zobowiązań z tytułu opłat, wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie obowiązujących przepisów (w tym określenie w drodze decyzji wysokości opłaty), prowadzenie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób które nie złożyły w wymaganym terminie deklaracji lub złożyły deklaracje zawierające np. nieprawdziwe dane, przygotowanie korespondencji w zakresie toczącego się postępowania;
5) Podejmowanie działań zmierzających do przeciwdziałania powstawaniu zaległości zagrożonych przedawnieniem;
6) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza dotyczących zakresu powierzonych obowiązków;
7) Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowego realizowania zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi;
8) Planowanie zadań w zakresie wykonywania czynności z zachowaniem zasady efektywnego wykorzystania czasu pracy;
2.Warunki pracy na stanowisku
Częste kontakty z interesantami, praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie- średnio 40 godzin tygodniowo, praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w maju 2016r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia lub administracja);
2) Minimum 2 letni staż pracy w administracji, w tym pożądana praca na stanowisku związanym z gospodarką odpadami;
3) Biegła znajomość :
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy ordynacja podatkowa i aktów powiązanych.
4) Znajomość tematyki budżetu gminy;
5) Pełna zdolność do czynności prawnych;
6) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office (Word, Excel);
8) Obsługa urządzeń biurowych;
9) Posiadanie prawa jazdy kat. B.
4. Wymagania pożądane:
1. Umiejętność analitycznego myślenia.
2. Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień.
3. Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
4.Predyspozycje osobowościowe: kreatywność i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5. kserokopie świadectw pracy,
6. referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2014r., poz.1202/
8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 30.06.2016r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Odpadami. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze