Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn.zm.) Burmistrz Polic przedstawia Radzie Miejskiej w Policach raport o stanie Gminy Police za rok 2023.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.


W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy.


Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Policach pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.


Sesja, na której odbędzie się debata nad raportem o stanie Gminy Police, planowana jest na 24 czerwca 2024 roku. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 21 czerwca 2024 roku do godziny 15.00 w biurze Rady Miejskiej w Policach (ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, pok. 26, tel. 914311826). 



Załączniki:

RAPORT O STANIE GMINY POLICE ZA ROK 2023