Petycja OR.152.10.2022 z dnia 17 października 2022 r.
Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 17 stycznia 2023 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono w dniu 17 stycznia 2023r.
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32
e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka
NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043
Wykaz telefonów i adresów e-mailowych
Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 17 stycznia 2023 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono w dniu 17 stycznia 2023r.
Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 19 listopada 2022 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono w dniu 20 września 2022 r.
Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 31 października 2022 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono 28 października 2022 r.
Przewidywany termin rozpatrzenia petycji do dnia 18 października 2022 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono 14 października 2022 r.
Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 19 sierpnia 2022r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 31 października 2022r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 6 grudnia 2022 r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 7 lutego 2023 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono w dniu 6 lutego 2023r.