W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Petycje

XML

Petycja OR.152.6.2022 z dnia 19 maja 2022 r.

Przewidywany termin załatwienia petycji do dnia 19 sierpnia 2022r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 31 października 2022r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 6 grudnia 2022 r. Przedłużono termin załatwienia petycji do dnia 7 lutego 2023 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono w dniu 6 lutego 2023r.

Petycja z dnia 8 marca 2022

Przewidywany termin załatwienia petycji  do dnia 8 czerwca 2022 r. Petycja załatwiona. Odpowiedzi udzielono 14 marca 2022 r.

Petycja z dnia 7 marca 2022

Petycja nie spełnia wymogów, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt 1 i 2 oraz art. 5 ust. 1 i 2 ustawy o petycjach (Dz.U. z 2018 r., poz. 870). Zgodnie z art. 7 ust. 1 petycja pozostaje bez rozpatrzenia.