Zarządzenie Nr 31/2013 Burmistrza Polic z dnia 7 lutego 2013 roku w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2013 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu – ochrona zdrowia
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 16 ust. 12 załącznika do uchwały Nr XIV/102/11 Rady Miejskiej w Policach z dnia 29 listopada 2011 roku w sprawie wieloletniego programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w latach 2012-2014 zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Na podstawie przeprowadzonego konkursu ofert na realizację zadania w 2013 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu – ochrona zdrowia dokonano wyboru podmiotu, który otrzyma na ten cel dotację w 2013 roku.
2. Informacje na temat podmiotu, który złożył ofertę na realizację zadania publicznego, oraz wysokość dotacji określa załącznik do zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.