Zarządzenie Nr 21/2012 Burmistrza Polic z dnia 12 stycznia 2012 r. w sprawie wyboru podmiotów, które uzyskają dotacje na podstawie przeprowadzonego konkursu oraz wysokości dotacji w 2012 r.
Zarządzenie Nr 21/2012
Burmistrza Polic
z dnia 12 stycznia 2012 r.
w sprawie wyboru podmiotów, które uzyskają dotacje na podstawie przeprowadzonego konkursu oraz wysokości dotacji w 2012 r.
Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, 1536 z późn. zm.) i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591
z późn. zm.)oraz § 16 ust. 12 uchwały Nr XIV/102/2011 Rady Miejskiej w Policach
z dnia 29 listopada 2011 r. w sprawie wieloletniego programu współpracy Gminy Police
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w latach 2012-2014 r., Burmistrz Polic zarządza, co następuje:
§ 1. 1. Na podstawie przeprowadzonego konkursu ofert na realizację zadania w zakresie:
1) turystyki i krajoznawstwa,
2) wypoczynku dzieci i młodzieży,
3) kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego,
4) wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,
dokonano wyboru podmiotów, które uzyskają dotację w 2012 r.
2. Wykaz podmiotów i wysokość dotacji określa załącznik do zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.