Zmiany w przyjmowaniu interesantów w związku z epidemią
Szanowni Państwo!
W związku z trwającym stanem epidemii zostały zmienione zasady przyjmowania interesantów w Urzędzie Miejskim w Policach.
W sprawach niezbędnych, gdzie konieczny jest bezpośredni kontakt interesanta z urzędnikiem, osobista wizyta w urzędzie jest możliwa tylko po wcześniejszym telefonicznym zarezerwowaniu terminu. Dotyczy to w szczególności spraw z zakresu:
- dowodów osobistych: wydawanie dowodów składanie wniosków i zgłoszenie utraty dowodu (tel. 91 43 118 11)
- zameldowania/wymeldowania ( tel. 91 43 118 04; 91 43 118 05)
- działalności gospodarczej ( tel. 91 43 118 49)
- zgłoszenia nieruchomości do opodatkowania
- ( tel. 91 43 118 45 )
- ( tel. 91 43 118 46 )
- ( tel. 91 43 118 47 )
- wymiaru i płatności podatków lokalnych ( tel. 91 43 118 44 )
- gospodarki odpadami ( tel. 91 43 118 87; 91 431 18 38 )
- ochrona środowiska (tel. 91 43 118 02 ; 91 43 118 03)
- Urząd Stanu Cywilnego (tel. 91 317 54 15)
Pozostałe numery telefonów znajduję się pod adresem: https://bit.ly/30eUQFAd
Pisma oraz wnioski można składać także przez platformę ePUAP oraz w Kancelarii Urzędu.