W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

XII Piknik Organizacji Pozarządowych - zgłoszenia

8 września 2018 r. po raz dwunasty odbędzie się Piknik Organizacji Pozarządowych „Jesteśmy, działamy”. Impreza, tak jak w ubiegłym roku, będzie miała miejsce na deptaku przy ul. Zamenhofa w Policach w godz. Od 12:00 do 16:00.

Serdecznie zapraszamy wszystkie organizacje pozarządowe z terenu Gminy Police i Powiatu Polickiego oraz działające na rzecz ich mieszkańców do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Zgłoszenia można złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Policach (pok. 23), przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego (ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police), faksem pod nr 91 43 11 832 lub przesłać pocztą elektroniczną: wbaginska@ug.police.pl w temacie wpisując „12 piknik organizacji pozarządowych”.

Formularz zgłoszeniowy znajduje się poniżej. Prosimy o uważne zapoznanie się z nim, wypełnienie i odesłanie do 12 lipca 2018 r.

Załączniki

Powiadom znajomego