Streszczenie z kontroli przeprowadzonej w Przedszkolu Publicznym nr 10 w Policach w 2017 roku
Nr kontroli: R.1711.01.01.2017
Gospodarka finansowo-księgowa za 2016 r.
Przedszkole Publiczne nr 10 w Policach
Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia
Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 17 stycznia do 03 lutego 2017 roku przeprowadzili w Przedszkolu Publicznym nr 10 w Policach kontrolę w zakresie przestrzegania procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, zaciągania zobowiązań sporządzenia wybranych sprawozdań budżetowych na dzień 31.12.2016 r. oraz ewidencji podatku VAT – należnego, naliczonego i rozliczeń z Gminą w 2017 roku.
Kontrola przestrzegania procedur wewnętrznych w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków w 2016 r. objęła wydatki na łączną kwotę 67.648,52 zł. Nie stwierdzono nieprawidłowości w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w jednostce procedurami, jak i przepisami prawa.
W zakresie przekazywania dochodów budżetowych do jednostki nadrzędnej stwierdzono, że wszystkie pobrane przez jednostkę w 2016 roku dochody należne jednostce samorządu terytorialnego o łącznej wartości 204.968,45 zł terminowo przekazano na rachunek budżetu Gminy Police.
Nie stwierdzono nieprawidłowości oraz uchybień w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w jednostce procedurami, jak i przepisami prawa. W pozostałym zakresie również nie stwierdzono uchybień i nieprawidłowości.