W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Streszczenie z kontroli przeprowadzonej w Przedszkolu Publicznym nr 10 w Policach w 2017 roku


Nr kontroli: R.1711.01.01.2017

Gospodarka finansowo-księgowa za 2016 r.

Przedszkole Publiczne nr 10 w Policach

Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia                       



Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 17 stycznia do 03 lutego 2017 roku przeprowadzili w Przedszkolu Publicznym nr 10 w Policach kontrolę w zakresie przestrzegania procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, zaciągania zobowiązań sporządzenia wybranych sprawozdań budżetowych na dzień 31.12.2016 r. oraz ewidencji podatku VAT – należnego, naliczonego i rozliczeń z Gminą w 2017 roku.

Kontrola przestrzegania procedur wewnętrznych w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków w 2016 r. objęła wydatki na łączną kwotę 67.648,52 zł. Nie stwierdzono nieprawidłowości w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w jednostce procedurami, jak i przepisami prawa.

W zakresie przekazywania dochodów budżetowych do jednostki nadrzędnej stwierdzono, że wszystkie pobrane przez jednostkę w 2016 roku dochody należne jednostce samorządu terytorialnego o łącznej wartości 204.968,45 zł terminowo przekazano na rachunek budżetu Gminy Police.

Nie stwierdzono nieprawidłowości oraz uchybień w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w jednostce procedurami, jak i przepisami prawa. W pozostałym zakresie również nie stwierdzono uchybień i nieprawidłowości.


Powiadom znajomego