W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.6220.16.2016.PN

Police, dnia 04.10.2016 r.

Nasz znak: OŚ.6220.16.2016.PN

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 85 ust. 3 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 353), a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2058) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na produkcji betonu w obrębie działki ewidencyjnej nr 2032/3 w obrębie ewidencyjnym Nr 2 Police.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. decyzji.    

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią wydanej przez organ decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, pokój 3B, tel. (091) 4311813, w dniach: poniedziałek w godzinach od 800 do 1600 oraz wtorek-piątek
w godzinach od 700 do 1500.




Powiadom znajomego