W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zgromadzenia


ZMIANA USTAWY PRAWO O ZGROMADZENIACH


Z dniem 14 października 2015 r. weszła w życie ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. -  Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2015 r., poz.1485).

Zgodnie z art. 22 ww. ustawy, organizator zgromadzenia działając w ramach postępowania uproszczonego w sprawie zgromadzeń, zawiadamia organ gminy o zamiarze zorganizowania zgromadzenia poprzez właściwe gminne centrum zarządzania kryzysowego, a w przypadku gdy w danej gminie nie zostało utworzone – wojewódzkie centrum zarządzania kryzysowego.

Gmina Police nie posiada centrum zarządzania kryzysowego dlatego zamiar zorganizowania zgromadzenia w ramach postępowania uproszczonego należy zgłaszać:

Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Szczecinie

Tel. 91 43 03 342,

fax 91 43 38 522

mail: wczk@szczecin.uw.gov.pl

Powiadom znajomego