W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

ZAWIADOMIENIE OŚ.6220.10.2014.BS

                                                                                                                Police, dnia 28.09.2015 r.


Nasz znak: OŚ.6220.10.2014.BS                          

Zawiadomienie


Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2014r., poz. 782 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonych uzupełnieniach i wyjaśnieniach do raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „Budowa rzecznej przystani żeglarskiej na działkach o numerze ewidencyjnym 93, 126, 122 obręb Police 12”.

Inwestorem zadania jest Pani Ewa Tarocińska.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych.     

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 28.09.2015r. do 19.10.2015r.) w dniach - poniedziałek od godz. 800 do 1600, wtorek-piątek od godz. 700 do 1500.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (91) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.


Powiadom znajomego