W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.6220.6.2013.BS

Nasz znak: OŚ.6220.6.2014.BS Police, 25.04.2014r.

Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa studni głębinowych nr 1 i 2 oraz lokalnej sieci wodociągowej w Nowej Jasienicy w obrębie Drogoradz dz. nr 520/9, 519/3, 598”.

Inwestorem zadania jest Gmina Police.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. wniosku.
Planowane do realizacji przedsięwzięcie będzie polegało na budowie studni głębinowych nr 1 i 2, stacji uzdatniania wody oraz lokalnej sieci wodociągowej rozdzielczej w Nowej Jasienicy.

Inwestor przewidział wykonanie 2 otworów oddalonych od siebie o 20 m z przeznaczeniem na studnie, które
w zależności od wyników wiercenia będą miały 18 m lub 62 m głębokości. Projektowane wiercenia hydrogeologiczne mają charakter rozpoznawczy. Po stwierdzeniu wystarczającej wydajności oraz odpowiedniej jakości wody pierwszego z otworów, który wykonany zostanie do pierwszej warstwy wodonośnej, wykonany zostanie drugi otwór. W przypadku negatywnego rozpoznania warstwy wodonośnej w pierwszym otworze, zostanie on pogłębiony aż do nawiercenia drugiego poziomu wodonośnego. Rozpoznanie drugiego poziomu wodonośnego pozwoli zdecydować, czy można ująć wody tej warstwy do celów komunalnych jak również czy konieczna będzie budowa dwóch studni, czy też ujęcie pozostanie jednootworowe.

Ujmowana przez studnie woda podziemna wykorzystywana będzie do zaopatrzenia ludności w wodę do picia
i na potrzeby gospodarcze. Przed podaniem do sieci woda będzie uzdatniana celem redukcji zawartości żelaza
i manganu. Woda ze studni uzdatniania wody pompowana będzie przy użyciu pomp głębinowych.

Dla omawianych studni zaprojektowana zostanie obudowa naziemna typu LANGE. Inwestor zaplanował eksploatację studni w ilości nie przekraczającej 18 m 3.

Stacja uzdatniania wody typu kontenerowego zostanie postawiona na przygotowanej utwardzonej płycie
z betonu i zlokalizowana w pobliżu otworów studniowych.

Sieć wodociągowa o łącznej długości ok. 920 mb (z przyłączami do posesji o dł. ok. 107 m) zostanie wykonana jako podziemna ułożona w wykopach o głębokości 1,5-2,0 m mechanicznie oraz ręcznie. Projektuje się rury wodociągowe typu PE o średnicy ø 40 mm, ø 90 mm i ø 110 mm.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia
18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 30.04.2014r. do 21.05.2014r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 16 00, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (91) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego