W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Obwieszczenie Burmistrza Polic - OŚ.6220.14.2013.BS

Nasz znak: OŚ.6220.14.2013.BS

Police, 11.09.2013r.

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA POLIC

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi w miejscowości Drogoradz.

Na podstawie art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz art. 49
i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 tekst jednolity) zawiadamiam, że w dniu 17.05.2013r. wszczęte zostało postępowanie, na wniosek B.K.W. Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jelitkowski Dwór 11a/6 reprezentowanej przez Pana Ryszarda Sitkiewicz działającego z upoważnienia Burmistrza Polic, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi w miejscowości Drogoradz.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802, gdzie znajdują się materiały, z którymi można się zapoznać oraz wnieść swoje uwagi i wnioski -
w poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nasz znak: OŚ OŚ.6220.14.2013.BS

Police, 11.09.2013r.

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA POLIC

w sprawie zwrócenia się z prośbą do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Policach o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, ewentualnego obowiązku sporządzenia raportu oraz, w przypadku pozytywnej odpowiedzi, określenie jego zakresu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi w miejscowości Drogoradz.

Na podstawie art. 74 ust 3, art. 64 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 tekst jednolity) zawiadamiam, że w dniu 11.09.2013r. wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Policach o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, ewentualnego obowiązku sporządzenia raportu oraz, w przypadku pozytywnej odpowiedzi, określenie jego zakresu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi w miejscowości Drogoradz.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój nr 2, tel: (091) 4311802.

Powiadom znajomego