W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.6220.10.2013.BS

Nasz znak: OŚ.6220.10.2013.BS

Police, 22.04.2013r.

Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji w miejscowości Police nr dz. 3074/4, obręb Police 6, gm. Police”.

Inwestorem zadania jest „ORZECH” s.c. Piotr Orzech, Tomasz Orzech z siedzibą w Policach przy ul. Energetyków 6.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. wniosku. Planowane do realizacji ww. przedsięwzięcie będzie obejmowało realizację budynku, w tym:

- halę z przeznaczeniem na demontaż pojazdów oraz magazyn zdemontowanych części jak również odpadów niebezpiecznych. W części warsztatowej planuje się organizację stanowisk do demontażu pojazdów przystosowanych do obsługi samochodów osobowych. Stanowiska będą posiadały kompletne wyposażenie techniczne umożliwiające demontaż części z pojazdów. Nie przewiduje się instalowania zgniatarki oraz strzępiarki. Demontaż będzie wykonywany poprzez ręczne cięcie za pomocą nożyc, elektronarzędzi jak również przy użyciu gazów technicznych.

- część biurową, w której gromadzona będzie sporządzana i przechowywana dokumentacja oraz część socjalną dla pracowników;

- infrastrukturę, w tym przyłącza sieci wodociągowej i energetycznej.

Na ww. działce zaplanowano uzbrojenie kanalizacyjne sanitarne z odprowadzeniem do biologicznej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacyjne deszczowe z odprowadzeniem do ziemi, po uprzednim oczyszczeniu, za pomocą studni chłonnej.

Na terenie stacji demontażu pojazdów przewidziano zlokalizowanie wagi mobilnej – przestawnej.

Przyjęto, że kasacji podlegać będzie średnio ok. 13 pojazdów samochodowych miesięcznie, tzn. w granicach 10-15 sztuk.

Na terenie ww. stacji wyodrębnione zostaną następujące sektory:

- przyjmowania pojazdów przeznaczonych do kasacji;

- magazynowania przyjętych pojazdów;

- usuwania materiałów niebezpiecznych;

- demontażu z pojazdów przedmiotów wyposażenia i ich części nadających się do ponownego użycia oraz elementów, w tym odpadów nadających się do odzysku lub recyklingu;

- magazynowania części i przedmiotów wyposażenia zdemontowanych z pojazdów;

- magazynowania odpadów pochodzących z demontażu pojazdów.

Wyposażenie techniczne stacji demontażu będzie zawierać:

- urządzenie do usuwania płynów eksploatacyjnych z samochodów;

- podnośnik do obsługi stanowiska samochodów (jako wyposażenie opcjonalne, nie obligatoryjne);

- nożyce do cięcia metalu;

- elektronarzędzia do cięcia metalu;

- zestaw narzędzi do ręcznego demontażu;

- wózek widłowy (jako wyposażenie dodatkowe, nie obligatoryjne);

- zestaw do cięcia metalu przy użyciu gazów technicznych.

Na terenie działki będącej przedmiotem wniosku przewidziano 4 miejsca postojowe dla samochodów osobowych klientów i pracowników w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej – w sąsiedztwie części biurowo-socjalnej. Ponadto przewiduje się 2 miejsca postojowe przed bramami wjazdowymi do części warsztatowej – dla samochodów przeznaczonych do demontażu.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 23.04.2013r. do 14.05.2013r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 16 00, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (91) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawiadomienie OŚ.6220.10.2013.BS

Nasz znak: OŚ.6220.10.2013.BS

Police, 01.07.2013r.

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 38, art. 85 ust. 3 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji w miejscowości Police na dz. 3074/4, obręb Police 6, gm. Police”.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. decyzji.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią wydanej przez organ decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z uzgodnieniem dokonanym z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Szczecinie i opinią sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Policach w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, pokój 2, tel: (091) 4311802, w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 15 00.

Powiadom znajomego