W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.6220.15.2013.BS

OŚ.6220.15.2013.BS

Police, 19.06.2013r.


Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa zakładu odzysku odpadowej gumy i tworzyw sztucznych”. Zadanie będzie realizowane w miejscowości Police na działkach nr 853, 3019/18, 3019/8, 866/1, 3019/14 oraz 3019/19 (obręb Police 2).

Inwestorem zadania jest P&P Investment Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie
ul. Pilchowicka 9/11 .

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. wniosku.
Planowane do realizacji ww. przedsięwzięcie będzie polegało na budowie zakładu odzysku odpadów gumowych oraz tworzyw sztucznych.

W skład zakładu wejdą następujące elementy:

  • hala produkcyjna (m.in. dozowanie, zgazowanie, chłodzenie, magazyn sadzy i złomu),
  • blok instalacji olejowych,
  • blok instalacji gazowych,
  • generator,
  • blok przerobu sadzy technicznej,
  • plac magazynowy surowców,
  • plac magazynowy sadzy i złomu,
  • nalewaki samochodowe,
  • budynek administracyjny,
  • zbiornik wody p.poż.,
  • droga pożarowa,
  • ciągi transportowe,
  • ogrodzenie obiektu.

Podstawowym profilem działalności zakładu będzie produkcja paliw płynnych z odpadów innych niż niebezpieczne.

W zakładzie będzie prowadzony pirolityczny proces przerobu gumy pochodzącej z poużytkowych opon lub innych tego typu wyrobów gumowych oraz tworzyw sztucznych.

W wyniku pirolizy opon powstaną następujące produkty:

– produkt węglowy – sadza techniczna (wagowo około 40% materiału wejściowego),

– olej popirolityczny (wagowo około 40% materiału wejściowego),

– metale żelazne (wagowo około 11-13% materiału wejściowego),

– gaz generatorowy (energetyczny, wagowo około 5-7% materiału wejściowego).

Cały proces recyklingu polega na mechaniczno - termicznej obróbce dokonywanej w warunkach niskotemperaturowych, bez dodatku chemicznych substancji wspomagających proces przetwarzania. Cały system wyposażony będzie w odciągi pneumatyczne połączone ze stacją filtrów powietrza, co zapobiega pyleniu podczas trwania procesu produkcyjnego.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia
18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 20.06.2013r. do 11.07.2013r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 16 00, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (91) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego