W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.6220.16.2011.BS

Nasz znak: OŚ.6220.16.2011.BS                                                       Police, 4.07.2011r.


Zawiadomienie

              Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa instalacji przeładunku amoniaku i wody amoniakalnej” w Z. Ch. „POLICE” S.A. planowanego do realizacji na terenie działek nr 3016/122 i 3327 (obręb Police 2).
Inwestorem zadania są Zakłady Chemiczne „Police” SA z siedzibą w Policach przy ul. Kuźnickiej 1.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.          
              Przedsięwzięcie będzie polegało na przebudowie instalacji przeładunku amoniaku i wody amoniakalnej w Zakładach Chemicznych „Police” SA na Wydziale Stokażu Amoniaku – obiekty nr 168 i 172.
Planowana przebudowa będzie dotyczyła:
·         Zmian konstrukcyjnych na stalowych rampach załadowczo-rozładowczych.
·         Zmiany 3 pomp w pompowni nr 2 z pomp o wydajności 42 t/h na 3 pompy o wydajności
60 t/h.
·         Montażu 3 pomp o wydajności 60 t/h każda umieszczonych na tacy (z odpływem do kanalizacji) pod wiatą stalową o orientacyjnych wymiarach 6,0 m x 4,0 m i wysokości 3,0 m z belką wciągnikową.
·         Zmiany w orurowaniu w pompowni nr 2.
·         Zmian w orurowaniu od pompowni nr 2 do stanowisk załadowczo-rozładunkowych.
·         Zmian w AKPiA.
·         Wykonania tac pod torami na całej długości ramp załadowczo-rozładunkowych wraz
z podłączeniem ich do kanalizacji deszczowej.
Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.  
              Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia
18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 5.07.2011r. do 26.07.2011r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego