W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ.BS-7624/27/10 z dnia 22 grudnia 2010r.

Nasz znak: OŚ.BS-7624/27/10

Police, 22 grudnia 2010r.

Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1
pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198
z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację o złożonym wniosku
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa centrum odzysku w zakresie produkcji paliw alternatywnych z odpadów innych niż niebezpieczne
w Leśnie Górnym na działce 5/61”.
Inwestorem zadania jest „NewCo” Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Somosierry 5E.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. wniosku.
Przedsięwzięcie zlokalizowano na terenie działki o numerze ewidencyjnym 5/61 w miejscowości Leśno Górne, w obrębie ewidencyjnym Sierakowo, gmina Police.
Planowana inwestycja swoim zakresem przewiduje zagospodarowanie terenu pod zakład produkcji paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych poprzez wykonanie:
1. hali o powierzchni 807,1 m2, w której zostanie zamontowana instalacja do produkcji paliwa alternatywnego,
2. wiaty o powierzchni 355 m2,
3. budynku socjalnego o powierzchni zabudowy 87 m2,
4. stróżówki,
5. dróg dojazdowych o łącznej powierzchni 2520 m2,
6. placu manewrowego w terenem utwardzonym o łącznej powierzchni 2555 m2,
7. towarzyszących trawników i klombów.
Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic, natomiast organem uzgadniającym
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie, a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.  
Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego
w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 22.12.2010 r. do 12.01.2011 r.) w dniach: poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego