W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/8/10

 
Nasz znak:OŚ-7624/8/10                                                           Police, 8.04.2010r.
 
Zawiadomienie
 
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację,
o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Instalacja do produkcji i konfekcjonowania nawozów ogrodniczych Z. Ch. „Police” SA”.
Inwestorem zadania są Zakłady Chemiczne „Police” SA z siedzibą w Policach przy ul. Kuźnickiej 1.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.    
Przedsięwzięcie zostanie zlokalizowane w hali obiektu 261 (istniejący magazyn fluorokrzemianu sodu) na terenie Wydziału Produkcji Drobnotonażowej Zakładu Kwasu Fosforowego w Zakładach Chemicznych „Police” SA.
Planowana inwestycja swoim zakresem będzie obejmować wykonanie następujących prac:
a) wyburzenie istniejącej w hali magazynowej obiektu 261 ściany działowej;
b) przebudowę wrót wjazdowych i wyjazdowych w hali jw.;
c) przygotowanie fundamentów pod mieszalnik, linię ważąco-pakującą i regały;
d) posadowienie urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej;
e)  wykonanie przewidzianych w dokumentacji podestów obsługowych;
f) wykonanie przewidzianych w dokumentacji układów zasilania i blokad;
g) wykonanie przewidzianych w dokumentacji prac z branży AKP w tym układów sterowania pracą
i regeneracją filtrów odpylających.
Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.  
              Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag
i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 9.04.2010r. do 30.04.2010r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.
 

Powiadom znajomego