W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/46/09

Police, 4.02.2010r.

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 38 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Instalacja do produkcji pulp MSP i TSP w II reaktorze na Wydziale PF-2” w Zakładzie Kwasu Fosforowego Z. Ch. „Police” SA.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w decyzji.    
Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią wydanej przez organ decyzji w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy
ul. Stefana Batorego 3, pokój 2, tel: (091) 4311802, w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

Powiadom znajomego