W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/44/09

 
                                                                                                  Police, 15.12.2009r.
 
Zawiadomienie
 
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa dwóch obiektów przeznaczonych do chowu drobiu na terenie istniejącej fermy tuczu brojlerów kurzych w Sierakowie na działkach 5/27 i 5/32 obręb Sierakowo”.
Inwestorem przedsięwzięcia jest Pan Bartosz Kaszubski zamieszkały w Szczecinie.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.    
              Przedsięwzięcie będzie polegało na budowie dwóch obiektów przeznaczonych do chowu drobiu na terenie istniejącej fermy tuczu brojlerów kurzych.
Projektowane obiekty stanowić będą uzupełnienie istniejącej zabudowy inwentarskiej fermy.
Ferma stanowi specjalistyczny zakład chowu drobiu, którego calem jest pozyskanie surowca rzeźnego.
W chwili obecnej inwestor posiada dwa obiekty, w których prowadzi tucz brojlerów. Łączna, maksymalna obsada istniejącej fermy, w funkcjonujących dwóch obiektach chowu drobiu, na działkach 5/27 i 5/32 wynosi 60 000 szt. kurcząt.
Łączny poziom maksymalnej obsady kurcząt w projektowanych obiektach wynosi 70 000 sztuk (1 cykl produkcyjny).
              W ramach przedsięwzięcia planuje się realizację 2 obiektów chowu drobiu jako hale jednonawowe, parterowe o konstrukcji nośnej stalowej wspartej na fundamencie żelbetowym, obudową ścian z płyt warstwowych  zamocowanych do stalowej konstrukcji hali i dachem dwuspadowym.
W obiektach wydzielone zostaną pomieszczenia chowu zwierząt oraz sterownie. W ścianach zewnętrznych podłużnych usytuowane zostaną otwory wentylacyjne nawiewne natomiast w ścianach szczytowych bramy wjazdowe, drzwi wejściowe oraz wentylatory awaryjne. W dachu budynku zostało przewidziane umieszczenie otworów wentylacyjnych kominowych wyposażonych w wentylatory wywiewne.   
              Podstawowe, projektowe parametry techniczne planowanych obiektów są następujące:
1)       Obiekt K-3
·         powierzchnia zabudowy – 2300 m2;
·         powierzchnia użytkowa – 2250 m2;
·         liczba kondygnacji – 1;
·         długość obiektu – 105 m;
·         szerokość obiektu – 22 m;
·         wysokość – 5,7 m;
·         poziom – 42,5 m n.p.m.
 
2)       Obiekt K-4
·         powierzchnia zabudowy – 1560 m2;
·         powierzchnia użytkowa – 1523 m2;
·         liczba kondygnacji – 1;
·         długość obiektu – 100 m;
·         szerokość obiektu – 16 m;
·         wysokość – 5,2 m;
·         poziom – 41 m n.p.m.
W obiekcie K-3 przewiduje się utrzymanie stanu brojlerów w liczbie 40 000 na jeden cykl, natomiast w obiekcie K-4 30 000 na jeden cykl.
Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organami  uzgadniającymi
i opiniującymi są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny.  
              Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 16.12.2009r. do 5.01.2009r.). Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.
 
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego