W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/34/09 z dnia 16.07.2009r.

Nasz znak: OŚ-7624/34/09                                                            Police, 16.07.2009r.

Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa układu filtracji i przystosowanie istniejącej instalacji dla potrzeb suchej separacji” w Zakładzie Bieli Tytanowej Z. Ch. „Police” SA.
Inwestorem zadania są Zakłady Chemiczne „Police” SA z siedzibą w Policach przy ul. Kuźnickiej 1.
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.    
Przedsięwzięcie będzie polegało na budowie układu filtracji i przystosowaniu istniejącej instalacji dla potrzeb suchej separacji i będzie obejmowało:

  • Wykonanie przewidzianych w dokumentacji następujących prac budowlanych:
    a)      likwidację fundamentów wentylatorów 83v;
    b)      likwidację przejść w stropach;
    c)      likwidację istniejących cyklonów gorących, skruberów, chłodnic GEA
    i zastąpieniu ich nowymi cyklonami i układami kondensacji pary;
    d)      wykonanie konstrukcji stalowych dla zamontowania nowych filtrów 87.

  • Wykonanie przewidzianych w dokumentacji ciągów technologicznych:
    a)      układu odbierającego pigment pod filtrami 87;
    b)      filtrów 87 wraz z układami wyciągowymi;
    c)      układu nagrzewania powietrza rozruchowego i do regeneracji układów filtracyjnych w filtrach 87,
    d)      układów kondensacji pary.

  • Wykonanie przewidzianej w dokumentacji AKP:
    a)      układów sterowania pracą filtrów workowych 87 (pomiar i regulacja
              podciśnienia w filtrze, pomiar temperatury w ciągu młyna i w układzie
              powietrza do wygrzewania młyna i regeneracji wkładów),
    b)      układów sterowania regeneracją wkładów filtracyjnych,
    c)      układów zasilania i blokad zabezpieczających pracę ciągu młyna.

  • Wykonanie przewidzianych w dokumentacji prac z branży elektrycznej:
    a)      układu zasilania grzałki powietrza;
    b)      układu zasilania dmuchawy gorącego powietrza;
    c)      układów zasilania wentylatorów filtra;
    d)      układu zasilania napędów transportu pigmentu.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organami  uzgadniającymi i opiniującymi są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny.  

              Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 20.07.2009r. do 10.08.2009r.).
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego