W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/22/09 z 28.05.2009 r.

OŚ-7624/22/09                                                                           Police, 28.05.2009r.
 
Zawiadomienie

 
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa i modernizacja Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym”. Zadanie będzie realizowane w Leśnie Górnym na działkach o nr 1/7, 1/8, 1/10 i 1/12 (obręb Sierakowo).
Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.    
Przedsięwzięcie będzie polegało na:

  • Rozbudowie hali segregacji wraz z modernizacją linii technologicznej.
  • Budowie zaplecza socjalno-technicznego.
  • Zmianie technologii kompostowania.
  • Budowie pryzm energetycznych z węzłem odzysku biogazu.
  • Rozbudowie placów magazynowania i dojrzewania kompostu. Ponadto zaplanowana została budowa:
    • zbiorników retencyjnych;
    • dodatkowego zbiornika na odcieki;
    • placów wewnętrznych;
    • sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organami  uzgadniającymi i opiniującymi są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.   
Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 28.05.2009r. do 18.06.2009r.).
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.
Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.
Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

Powiadom znajomego