W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie nr OŚ-7624/7/09 z dnia 03.03.2009 r.

 

Nasz znak: OŚ-7624/7/09                                                                Police, 3.03.2009r.

 

Zawiadomienie

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji z możliwością prowadzenia usług mechaniki pojazdowej oraz sklepu z częściami pochodzącymi z recyklingu w Policach na dz. 265/4, obręb Nr 8 Police, gmina Police”. Inwestorem zadania jest Pani Paulina Zyblewska zamieszkała w Szczecinie.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o w/w wniosku.    

              W skład planowanej inwestycji będzie wchodził budynek z wydzieloną częścią biurową, częścią socjalną, wyznaczonym pomieszczeniem z zainstalowanym kotłem do celów grzewczych jak również częścią warsztatową.

W części warsztatowej zaplanowano  organizację dwóch stanowisk do demontażu pojazdów, które będą przystosowane do obsługi samochodów osobowych i samochodów ciężarowych.

Stanowiska będą posiadały kompletne wyposażenie techniczne umożliwiające demontaż części z pojazdów. Demontaż będzie wykonywany poprzez ręczne cięcie za pomocą nożyc, elektronarzędzi oraz przy użyciu gazów technicznych. Na stanowiskach będzie możliwe również prowadzenie usług mechaniki pojazdowej.

Stanowiska będą spełniały następujące funkcje:

a)      Stacja demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji – będzie przyjmowała pojazdy wycofane z eksploatacji oraz realizowała takie czynności jak:

  • usunięcie z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów oraz substancji niebezpiecznych w tym płynów;

  • wymontowanie z pojazdów wycofanych z eksploatacji przedmiotów wyposażenia i części nadających się do ponownego użycia;

  • wymontowanie z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów nadających się do odzysku lub recyklingu.

b)      Sklep z częściami pochodzącymi z recyklingu – będzie realizował sprzedaż części pochodzących z demontażu pojazdów.

c)       Warsztat mechaniczny – będzie realizował drobne naprawy mechaniczne.

Na terenie stacji demontażu pojazdów wyodrębnione będą następujące sektory:

a)       Sektor przyjmowania pojazdów przeznaczonych do kasacji.

b)       Sektor magazynowania przyjętych pojazdów.

c)        Sektor usuwania materiałów niebezpiecznych.

d)      Sektor demontażu z pojazdów wyposażenia i ich części nadających się do ponownego użycia oraz elementów, w tym odpadów nadających się do odzysku lub recyklingu.

e)      Sektor magazynowania części i przedmiotów wyposażenia zdemontowanych z pojazdów.

f)        Sektor magazynowania odpadów pochodzących z demontażu pojazdów. 

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organami  uzgadniającymi
i opiniującymi są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny.  

              Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 4.03.2009r. do 25.03.2009r.).
Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (091) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.

 

Powiadom znajomego