W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiodomienie OŚ-7624/19/07 z 11.10.2007 r.

OŚ-7624/19/07                                                                           Police, 11.10.2007r.
  
ZAWIADOMIENIE

 
Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia
6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Gminy Police, z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3 w Policach, podaje do publicznej wiadomości, że w publicznie dostępnym wykazie danych o decyzjach wymagających udziału społeczeństwa zamieszczono informację o wydanej decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Układ dozowania dodatków do homogenizatorów w ob. 404A” z Zakładach Chemicznych „POLICE” S.A.

Powiadom znajomego