W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/27/07

Nasz znak: OŚ-7624/27/07                                                            Police, 31.07.2007r.
 
 
 
Zawiadomienie
 
 
              Zgodnie z art. 32 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Gminy Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 podaje do publicznej wiadomości informację, o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Zamiana paliwa z oleju opałowego na gaz ziemny w instalacjach PN-1, PN-2 i FDP oraz sieć gazowa zasilająca obiekty NP-1, NP-2 i FDP na terenie Z.Ch. „Police” S.A.”. Informuję jednocześnie, że istnieje możliwość składania uwag i wniosków do tutejszego Urzędu w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości. Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 3A, tel: (091) 4311856.

Powiadom znajomego