W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenie Nr 47/2011 Burmistrza Polic z dnia 9 marca 2011 r.

ZARZĄDZENIE  Nr 47/2011
Burmistrza Polic
z dnia 9 marca 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego  Urzędu  Miejskiego w Policach

Działając na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam, co następuje:

§ 1. W załączniku do zarządzenia Nr 26/09 Burmistrza Polic z dnia 28 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Policach /zmiany: zarządzenie Nr 58/09 z 27.02.2009r., zarządzenie Nr 201/09 z 16.09.2009r., zarządzenie Nr 269/09 z 9.12.2009r., zarządzenie Nr 292/09  z 31.12.2009r., zarządzenie Nr 57/10 z 17.03.2010 r., zarządzenie Nr  25/2011 z 10.02.2011 r./  wprowadza się następujące zmiany:

Pełna treść

Schemat organizacyjny

Załączniki

Powiadom znajomego