W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Uchwała nr IX/95/2019

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Policach
z dnia
w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz.506), art. 5d ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2019 r. poz. 755) oraz § 1 uchwały Nr VI/48/2015 Rady Miejskiej w Policach z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej obejmujących przyznawanie dodatku energetycznego (Dz. Urz .Woj. Zachodniopomorskiego, poz.1872), Rada Miejska w Policach uchwala, co następuje
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego z dnia poz. 3316

Załączniki

Powiadom znajomego