W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

streszczenie z kontroli przeprowadzonej w Zespole Szkół nr 2 w Policach

Nr kontroli: R.1711.03.13.2011
Gospodarka finansowo-księgowa za 2010 r.
Zespół Szkół nr 2 w Policach
Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia                       
 
Rewident Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 27 września do 17 października 2011 roku przeprowadziła kontrolę w Zespole Szkół nr 2 w Policach, w zakresie przestrzegania realizacji procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, przeprowadzania inwentaryzacji aktywów i pasywów, zarządzania należnościami oraz sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych na dzień 31.12.2010 r.
 
Wniosek pokontrolny został zawarty w protokole nr R.1711.03.13.2011 z przeprowadzonej kontroli oraz w wystąpieniu pokontrolnym nr R.1711.40.2011 skierowanym do Burmistrza Polic z dnia 10 listopada 2011 r.
Zalecenia pokontrolne przedstawiono w piśmie nr R.1711.41.2011 z dnia 16 listopada 2011 r. przekazanym kontrolowanej jednostce.
Zespół Szkół nr 2 w Policach prowadził do 30 czerwca 2010 r. działalność w formie zakładu budżetowego a od 01 lipca został przekształcony w jednostkę budżetową. W pierwszej połowie roku 2010 r. koszty i inne obciążenia zakładu wyniosły 789.148,96 zł, co stanowiło 48,62% zaplanowanej kwoty natomiast wydatki drugiej części roku to kwota 995.874,35 zł stanowiąca 97,20% z zaplanowanych.
Kontrola przestrzegania realizacji procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby w wysokości 70.184,01 zł.
W wyniku kontroli stwierdzono, że wydatek w kwocie 2.013,- zł za zakupione monitory (pomoce dydaktyczne) do sali komputerowej ujęto błędnie w paragrafie 4210 - zakup materiałów i wyposażenia zamiast 4240 – zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek.
Burmistrz Polic zalecił podjęcie skutecznych działań zmierzających do usunięcia uchybienia wykazanego w protokole nr R.1711.03.13.2011 poprzez przestrzeganie zapisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 38 poz. 207), w szczególności dotyczących ewidencjonowania pomocy dydaktycznych..
:

Powiadom znajomego