W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie o II Posiedzeniu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach

OR.521.8.2013

Police, dnia 21 października 2013 r.

Zawiadomienie

Zawiadamiam, iż II Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 6 listopada 2013 roku (środa) o godz. 17.15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.

Porządek obrad:

1. Powitanie zaproszonych gości, zebranych.

2. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.

3. Przyjęcie protokołu z I Posiedzenia Gminnej Rady.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Wybór protokolanta posiedzenia Rady.

6. Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2014 roku .

7. Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2014 roku.

8. Planowane przez Wydziały Urzędu Miejskiego otwarte konkursy na realizację zadań własnych Gminy na rok 2014, ich zakres, terminy realizacji, kwoty.

9. Przedstawienie wniosku do Burmistrza Polic w sprawie stworzenia platformy internetowej dla organizacji pozarządowych i jednostek pomocniczych Gminy Police.

10. Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady.

11. Komunikaty.

12. Dyskusja i wnioski.

13. Zamknięcie posiedzenia.

Informuję ponadto, iż na podstawie §10 ust. 1 pkt 7 uchwały nr XXIX/210/2013 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 lutego 2013 zmieniającej uchwałę w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach oraz trybu powoływania jej członków Burmistrz odwołuje członka Rady przed upływem kadencji w przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na trzech kolejnych posiedzeniach Rady.

Przewodnicząca Rady

Maria Górska

Projekt uchwały

Załączniki

Powiadom znajomego