W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Uchwała nr XXX/297/2017

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Policach
z dnia
w sprawie uchwalenia „Regulaminu udzielania pomocy finansowej w usuwaniu wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Police”
na podstawie art. 18 ust. 1, w związku z art. 7 ust. 1 pkt 1 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446, 1579, 1948; Dz.U. z 2017 r.; Dz.U. z 2017 r., poz. 720) oraz art. 400a ust. 1 pkt 8 oraz art. 403 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2017 r. poz. 519, 785), w związku z § 1 uchwały nr XXIX/287/2017 Rady Miejskiej w Policach z dnia 25 kwietnia 2017 r. w sprawie uchwalenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Police na lata 2014 –2032 – AKTUALIZACJA I”, Rada Miejska w Policach uchwala, co następuje:

Załączniki

Powiadom znajomego