W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 maja 2017 roku

 

Porządek obrad

XXX sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 23 maja 2017 roku

 

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXIX sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 25 kwietnia 2017 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police
    na rok 2017.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2017-24.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2017 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej i ponadstandardowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików mieszkańców gminy Police.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania komisji konkursowej do oceny sołectw zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2017 roku.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania uczniom oddziałów klasy VI szkoły podstawowej miejsca realizacji obowiązku szkolnego od klasy VII do klasy VIII w szkole podstawowej powstałej z przekształcenia z gimnazjum.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Regulaminu udzielania pomocy finansowej w usuwaniu wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Police”.
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Polickiego.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2017-2021
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego  zaopatrzenia  w wodę zbiorowego odprowadzania ścieków w Gminie Police.
  15. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach za 2016 rok.
  16. Sprawozdanie z realizacji „Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2016 - 2018” dla Gminy Police za rok 2016.
  17. Interpelacje i zapytania radnych.
  18. Wolne wnioski.
  19. Zamknięcie obrad.


Powiadom znajomego