W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 30/2016 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 19 grudnia 2016 roku

Protokół Nr 30/2016

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju
i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 19 grudnia 2016 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.

5. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji

6. Omówienie projektu „Planu Pracy Komisji na 2017 r.”

7. Sprawy różne, wolne wnioski.

8. Zamknięcie posiedzenia.


Ad.1

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie.
W posiedzeniu brali udział zaproszeni goście - Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Pani Anna Zielińska; Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Pan Sebastian Staszkiewicz.


Ad.2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.


Ad.3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 28.11.2016r.

 

Ad.4

Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 20.12.2016 r.

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Anna Zielińska, Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami omówiła projekty uchwał w sprawie:

- regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police;

- określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.

Do projektów uchwał nie wniesiono uwag.

Zaproszony na posiedzenie Komisji Pan Sebastian Staszkiewicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej omówił projekty uchwał
w sprawie:

- ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Policach na 2017 rok;

- ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach na 2017 rok;

Do projektów uchwał nie wniesiono uwag.

 

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.

W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0 (w głosowaniu nie brał udziału Radny Artur Echaust).

 

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i zagospodarowania tych odpadów.

W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0 (w głosowaniu nie brał udziału Radny Artur Echaust).


Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Policach na 2017 rok.

W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0 (w głosowaniu nie brał udziału Radny Artur Echaust).

 

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach na 2017 rok.

W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0 (W głosowaniu nie brał udziału Radny Artur Echaust).


Ad.5

Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji:

- informacją Burmistrza Polic  z dnia 17 listopada 2016 r. o podmiotach, które wyraziły wolę przyjęcia skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej;

- odpowiedzią na interpelację Pana Grzegorza Ufniarz z dnia 25 listopada 2016r. w sprawie doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Piaskowej na wysokości Rady Osiedla nr 4 oraz na wysokości skrzyżowania z ul. Robotniczą;

- danymi statystycznymi dotyczącymi stanu bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc październik 2016 roku przygotowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Policach;

 

Ad. 6

Członkowie Komisji omówili projekt "Planu Pracy Komisji na 2016 rok".


Ad. 7

Brak uwag


Ad. 8

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.


Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                         Marcin  Michalak         



IZK


Powiadom znajomego