Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 22/2016 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 czerwca 2016 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół Nr 22/2016

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 20 czerwca 2016 roku

 

 

Dnia 20 czerwca 2016 r. odbyło posiedzenie Komisji w pełnym składzie.


Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez komisję jednogłośnie.


         Zaproszony gość Pani  Mirella Osuch Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Budżetowego omówiła szczegółowo projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2016r.


          Komisja omówiła pozostałe uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji ,,Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police” oraz w sprawie: upoważnienia Burmistrza Polic do złożenia wniosku o dofinansowanie do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza, określenia szczegółowego sposobu i zakresu odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police, wyrażenia zgody udzielenia bonifikaty od ustalonej ceny sprzedaży na rzecz Powiatu Polickiego udziału 1/2 części w sprawie własności nieruchomości niezabudowanej  określonej numerem działki 23/6 o pow. 579m2 z obrębu ewidencyjnego 16-Police, przyjęcia nieruchomości od Powiatu  Polickiego, jako nieruchomości zamiennych, zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za 2015 rok, udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.        


          Komisja zapoznała się  z wszystkimi pismami, które wpłynęły.


Protokołowała:                                                               

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji                                            


                                                                                               Zofia Hlek


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij