Rekompensata za utacone wynagrodzenie żołnierza rezerwy odbywającego ćwiczenia wojskowe
REKOMPENSATA ZA UTRACONE WYNAGRODZENIE ŻOŁNIERZOM REZERWY ODBYWAJĄCYM ĆWICZENIA WOJSKOWE
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o ustalenie i wypłatę należnego świadczenia pieniężnego rekompensujące utracone wynagrodzenie lub dochód złożony w ciągu 90 dni od daty zakończenia ćwi
- Załączniki:
- Zaświadczenie o odbyciu ćwiczeń wojskowych
- Zaświadczenie o (jeden z poniższych dokumentów):
- wysokości wynagrodzenia ze stosunku pracy lub stosunku służbowego za ostatni miesiąc poprzedzający okres odbytych ćwiczeń wojskowych wydane przez pracodawcę ( wysokość zarobków winna być wyliczona zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 25 sierpnia 2015r. w sprawie sposobu ustalania i trybu wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącym żołnierzami rezerwy (Dz.U. z 2018 r. poz. 881)
- dochodzie uzyskanym z prowadzenia samodzielnie działalności gospodarczej za ostatni rok podatkowy poprzedzający ćwiczenia wojskowe (wydaje naczelnik urzędu skarbowego)
- utrzymywaniu się wyłącznie z działalności rolnej (wydaje wójt, burmistrz lub prezydent miasta)
II. OPŁATY:
- Bez opłat
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
- 7 dni
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
- Wydział Spraw Obywatelskich, tel. (91) 431-18-04,
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
- Do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Polic w terminie 14 dni od daty odebrania decyzji.
VI. PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej – art. 119a (Dz. U. z 2018 poz. 1459 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2015r. w sprawie sposobu ustalania i trybu wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącymi żołnierzami rezerwy (Dz. U. z 2018 r. poz. 881)
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwane RODO informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police
ul. Stefana Batorego 3. - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych:
Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311830. - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Gminę Police na podstawie obowiązujących przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym, jednostkom i innym podmiotom uczestniczącym w realizowaniu organizacji kwalifikacji wojskowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych ich sprostowania, oraz przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora danych osobowych zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Policach.