W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 listopada 2013 roku

Porządek obrad

XXXVII sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 29 listopada 2013 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXVI sesji Rady Miejskiej w Policach  w dniu 29 października 2013 roku.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Rozstrzygnięcie konkursu pn. „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police w 2013 roku”.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2013.

7. Podjęcie uchwały w sprawie podatku od środków transportowych.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XVIII/128/07 Rady Miejskiej w Policach z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie zwolnienia od podatku od środków transportowych.

9. Podjęcie uchwały w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na okres 10 lat części nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej numerem działki 2037/104 o pow. 556 m2 z obrębu ewidencyjnego 10-Police, stanowiącej własność Gminy Police
z przeznaczeniem na rekreację i wypoczynek.

10. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2014 roku.

11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Police.

13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2014 – 2018.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie Police.

15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jerzego Noskiewicza w Tanowie.

16. Prezentacja projektu Zagospodarowania terenu polany rekreacyjnej za Szkołą Podstawową nr 8 w Policach.

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Wolne wnioski.

19. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego