W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 listopada 2009 roku

Porządek obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 listopada 2009 roku

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.  
  2. Przedstawienie porządku obrad.  
  3. Przyjęcie protokołu z XLIV sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 27 października 2009 r.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2009 r.  
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2009.  
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Choszczno.  
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie Police.  
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania w formie aportu Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej SA w Policach inwestycji zrealizowanej ze środków budżetu Gminy Police.  
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Ośrodek Sportu i Rekreacji” w Policach.  
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i przedszkoli oraz niepublicznych zespołów wychowania przedszkolnego i niepublicznych punktów przedszkolnych prowadzonych na terenie Gminy Police.  
  12. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.  
  13. Interpelacje i zapytania radnych.  
  14. Wolne wnioski.  
  15. Zamknięcie obrad.  

Powiadom znajomego