Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Porządek obrad XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 maja 2009 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek obrad
XL sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 29 maja 2009 roku


1.     Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.     Przedstawienie porządku obrad.
 
3.     Przyjęcie protokołu z XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 kwietnia 2008 r. 
 
4.     Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.     Apel Rady Miejskiej w Policach.
 
6.     Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2009 rok.
 
7.     Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2009.
 
8.     Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą: „Port II”(załączniki mapowe – do wglądu w Biurze Rady Miejskiej).
 
9.     Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia na terenie Gminy Police liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5 % alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów.
 
10.    Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Gimnazjum nr 1 w Policach ul. Tanowska 14.
 
11.     Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw, zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2009 roku.
 
12.    Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
 
13.    Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
 
14.    Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia ekspertyzy prawnej.
 
15.    Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia ekspertyzy prawnej.
 
16.    Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę określającą zasady nabycia, zbycia i obciążenia nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata, przyznania pierwszeństwa w nabywaniu lokali ich najemcom, wyrażenia zgody na stosowanie przez Zarząd Gminy bonifikat od ustalonej ceny w przypadku sprzedaży lokali mieszkalnych ich najemcom oraz zastosowania umownych stawek oprocentowania rozłożonych na raty niespłaconych części ceny.
 
17.    Interpelacje i zapytania radnych.
 
18.    Wolne wnioski.
 
19.    Zamknięcie obrad.
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij