W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w dniu 31 maja 2022

Porządek obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 maja 2022 roku


1.     Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2.     Przedstawienie porządku obrad.

3.     Rozpatrzenie uwag do protokołu z XLI sesji nadzwyczajnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 kwietnia 2022 roku, XLII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 kwietnia 2022 roku oraz XLIII sesji nadzwyczajnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 12 maja 2022 roku.

4.     Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5.     Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.

6.     Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Polickiego.

7.     Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Police uczestniczących w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu.

8.     Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Police na rok szkolny 2022/2023.

9.     Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie regulaminu konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police.

10.  Interpelacje i zapytania radnych.

11.  Wolne wnioski.

12.  Zamknięcie obrad.

 

Powiadom znajomego