W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 marca 2022 roku

Porządek obrad

XL sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 29 marca 2022 roku

1.     Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2.     Przedstawienie porządku obrad.

3.     Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXIX sesji Rady Miejskiej 
w Policach w dniu 22 lutego 2022 roku.

4.     Podjęcie uchwały w sprawie wsparcia Narodu Ukraińskiego.

5.      Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

6.     Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 4 Dąbrówka w Policach.

7.     Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki 
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2025.

8.     Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2022 - 2026.

9.     Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych 
z terenu Gminy Police uczestniczących w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu.

10.  Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2022 roku”.

11.  Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Police.

12.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych.

13.  Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Police przyjętego na lata 2020-2023.

14.  Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia sprawozdania 
z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach za rok 2021.

15.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Policach za rok 2021.

16.  Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia sprawozdania 
z działalności Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej 
w Policach za rok 2021.

17.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej 
w Policach za rok 2021.

18.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach za rok 2021.

19.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach 
za rok 2021.

20.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Powiększenie cmentarza komunalnego” w części dotyczącej poszerzenia zakresu planu oraz zmiany nazwy planu.

21.  Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza.

22.  Interpelacje i zapytania radnych.

23.  Wolne wnioski.

24.  Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane