W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXVIII - 25 stycznia 2022

Porządek obrad

XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 25 stycznia 2022 roku

 
 

1.    Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2.    Przedstawienie porządku obrad.

3.    Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXVII sesji Rady Miejskiej 
w Policach w dniu 21 grudnia 2021 roku.

4.    Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5.    Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali i pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police.

6.    Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2022 rok.

7.    Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez żłobek.

8.    Interpelacje i zapytania radnych.

9.    Wolne wnioski.

10.Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego