Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Porządek obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 kwietnia 2019 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek obrad
VIII sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 25 kwietnia 2019 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z VII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 marca 2019 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2019.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2019 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej i ponadstandardowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików mieszkańców gminy Police.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2020 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa sołectwa Drogoradz i członków rady sołeckiej sołectwa Drogoradz.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa sołectwa Siedlice i członków rady sołeckiej sołectwa Siedlice.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 2 Stare Miasto w Policach.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 3 Jasienica w Policach.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 6 Księcia Bogusława X w Policach.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 7 Anny Jagiellonki w Policach.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki takiej opłaty.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności Gimnazjum dla Dorosłych w Policach.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Police.
  20. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach za rok 2018.
  21. Interpelacje i zapytania radnych.
  22. Wolne wnioski.
  23. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij