W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 marca 2018 roku

 

Porządek obrad
XL sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 marca 2018 roku
 
  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 27 lutego 2018 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2018.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/357/2017 Rady Miejskiej w Policach z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie uchylenia obowiązującej uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej
    i uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2018-2025.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Police środków stanowiących fundusz sołecki.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Police oraz przeznaczeniu ich na cele statutowe.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2018 r.”
  10. Podjęcie uchwały w sprawie podziału na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym dla wyboru Rady Miejskiej w Policach.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Police do roku 2025” (załącznik do uchwały będzie dostępny na stronie bip.police.pl od 20 marca 2018 r.).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku o pozbawienie charakteru ochronnego lasów stanowiących własność Gminy Police.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy „Trzydziestolecia”.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Police.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach za rok 2017.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach za rok 2017.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach za rok 2017.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach za rok 2017.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Zdrowia Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach za rok 2017.
  21. Interpelacje i zapytania radnych.
  22.  Wolne wnioski.
  23. Zamknięcie obrad.
 

Powiadom znajomego