W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie o VIII posiedzeniu GRDPP

Zawiadomienie

Zawiadamiam, iż VIII Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 4 czerwca 2012 roku (poniedziałek) o godz. 17.15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32.
  1. Porządek obrad: 
  2. Powitanie zaproszonych gości, zebranych. 
  3. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia. 
  4. Przyjęcie protokołu z VII Posiedzenia Gminnej Rady. 
  5. Przyjęcie porządku obrad. 
  6. Wybór protokolanta posiedzenia Rady. 
  7. Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2012 r.”. 
  8. Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2012 r.”. 
  9. Przedstawienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police oraz uwag zgłoszonych do projektu uchwały. 
  10. Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police. 
  11. Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady. 
  12. Komunikaty. 
  13. Dyskusja i wnioski. 
  14. Zamknięcie posiedzenia. 
            Informuję ponadto, iż na podstawie §10 ust. 1 pkt 7 uchwały Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r. w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach oraz trybu powoływania jej członków Burmistrz odwołuje członka Rady przed upływem kadencji w przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na trzech kolejnych posiedzeniach Rady.
 
 
Przewodnicząca Rady
Maria Górska

Materiały na posiedzenie

Załączniki

Powiadom znajomego