Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Kierownictwo urzędu

Godziny pracy

Urząd Miejski w Policach czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach:


poniedziałek - 8.00 – 16.00
wtorek - 7.00 – 15.00
środa - 7.00 – 15.00
czwartek - 7.00 – 15.00
piątek - 7.00 – 15.00


Godziny przyjęć Klientów mogą różnić się od ww godzin.

Dokładne godziny w jakich można załatwić w UM konkretną sprawę podawane są na stronach z opisem procedur.

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Polic
    72-010 Police
    ul. Stefana Batorego 3.
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych:
    Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,  tel. 91 4311830.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji  zadań ustawowych realizowanych przez Gminę Police na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy Kodeks wykroczeń, ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz innych ustaw.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym, jednostkom i innym podmiotom uczestniczącym w realizowaniu zadań gminy.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w  przypadkach określonych w  przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody, brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora. 
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

Zamówienia publiczne

zamówienie na: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także pełnienie nadzorów autorskich, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych na zadanie pn.:„Budowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Police na potrzeby Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (Linia 406: Budowa węzłów przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu: 1. Stacja Police; 2. Przystanek Police Piłsudskiego

zamówienie na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także pełnienie nadzorów autorskich, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych na zadanie pn.:„Budowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Police na potrzeby Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (Linia 406: Budowa węzłów przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu: 1. Stacja Police; 2. Przystanek Police Piłsudskiego

nr sprawy TI.7013.8.2018

zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

cena Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police (sekretariat – I piętro, pokój nr 30)

termin składania ofert

zamówienie na: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także pełnienie nadzorów autorskich, nad realizacją robót budowlanych na zadanie pn.:„Budowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Police na potrzeby Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (Linia 406: Budowa węzłów przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu: 1. Stacja Police; 2. Przystanek Police Piłsudskiego

zamówienie na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także pełnienie nadzorów autorskich, nad realizacją robót budowlanych na zadanie pn.:„Budowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Police na potrzeby Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (Linia 406: Budowa węzłów przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu: 1. Stacja Police; 2. Przystanek Police Piłsudskiego

nr sprawy TI.7013.8.2018

zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

wartość szacunkowa Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat)

zamówienie na: Roboty budowlane i usługi polegające na „wykonaniu przebudowy i remontu części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 - etap II”

zamówienie na Roboty budowlane i usługi polegające na „wykonaniu przebudowy i remontu części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 - etap II”

nr sprawy SP5.K.271.2.2018

zamawiający Szkoła Podstawowa nr 5 imienia Orła Białego z Oddziałami Dwujęzycznymi 72-010 Police, ul. Wojska Polskiego 68

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

rodzaj przetargu Roboty budowlane

termin składania ofert

miejsce składania ofert Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 5 im. Orła Białego z Oddziałami Dwujęzycznymi, 72-010 Police, ul. Wojska Polskiego 68

zamówienie na: Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 5 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.

zamówienie na Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 5 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.

nr sprawy ZP-DP-WD- 46 - 622494 -N-2018

zamawiający GMINA POLICE ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 72-010 Police, ul. Bankowa 18

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

wartość szacunkowa Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP

termin składania ofert

miejsce składania ofert ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 72-010 Police, ul. Bankowa 18, sekretariat pokój nr 311

zamówienie na: Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Ligi Siatkówki Kobiet w sezonie 2018/2019

zamówienie na Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Ligi Siatkówki Kobiet w sezonie 2018/2019

nr sprawy OK.272.16.2018

zamawiający Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach - Kancelaria pokój 3c Police, ul. Stefana Batorego 3

zamówienie na: Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Piastów 2 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.

zamówienie na Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Piastów 2 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.

nr sprawy ZP-DP-WD-45-617371-N-2018

zamawiający GMINA POLICE ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 72-010 Police, ul. Bankowa 18

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

rodzaj przetargu Roboty budowlane

wartość szacunkowa Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP

termin składania ofert

miejsce składania ofert Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (pok. 311)

Uchwały Rady

uchwała nr: XLVII/464/2018

uchwała nr XLVII/464/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic

uchwała nr: XLVII/463/2018

uchwała nr XLVII/463/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic

uchwała nr: XLVII/462/2018

uchwała nr XLVII/462/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach

uchwała nr: XLVII nr 461/2018

uchwała nr XLVII nr 461/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Police, obejmującego w części miejscowości Tanowo, Bartoszewo, Pilchowo, Przęsocin, Wieńkowo i Sierakowo, pn.: „Gmina Zachód”

uchwała nr: XLVII/460/2018

uchwała nr XLVII/460/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody

uchwała nr: XLVII/459/2018

uchwała nr XLVII/459/2018

jakiego organu Rady Miejskiej w Policach

z dnia

w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody

Zarządzenia

zarządzenie nr: 260/2018

zarządzenie nr 260/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia wysokości dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych w niepublicznych szkołach podstawowych, niepublicznych przedszkoli, zespołów i punktów przedszkolnych na 2018 r.

zarządzenie nr: 258/2018

zarządzenie nr 258/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia na 2018 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych

zarządzenie nr: 257/2018

zarządzenie nr 257/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2018

zarządzenie nr: 256/2018

zarządzenie nr 256/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie zmian budżetu i w budżecie oraz planu wykonawczego i w planie wykonawczym budżetu Gminy Police na rok 2018

zarządzenie nr: 254/2018

zarządzenie nr 254/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia na 2018 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych

zarządzenie nr: 253/2018

zarządzenie nr 253/2018

wydane przez Burmistrza Polic

z dnia

w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2018

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij