W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Uchwała nr XXV/256/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Policach
z dnia
w sprawie zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania
na podstawie art. 18a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2020 r. poz. 713 i 1378/ w związku z § 36 ust. 1 pkt 1 uchwały Nr XXV/180/2012 z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie statutu gminy Police /Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego z 2018 r. poz. 5453/ Rada Miejska w Policach uchwala, co następuje

Załączniki

Powiadom znajomego