II Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Termomodernizacja budynków przy ul. Konopnickiej 2 i Kościuszki 13 w Policach w ramach rewitalizacji Starych Polic |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM-5/ 203174 - 2012 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | II Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro |
Termin składania ofert |
Zadanie I. Termomodernizacja budynku użytkowego w Policach, ul. M. Konopnickiej 2:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
Zadanie II. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. T. Kościuszki 13
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b) wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku,
c) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.
Tytuł projektu: Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto w ramach rewitalizacji miasta Police.
Wymagany termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok. 202.
Upoważniony do udzielania informacji jest P. Sebastian Staszkiewicz.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
Zadanie I - Konopnickiej 2 - 2.300 zł (dwa tysiące trzysta zł)
Zadanie II - Kościuszki 13 - 3.600 zł (trzy tysiące sześćset zł)
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Każde zadanie, tj. zadanie I i zadanie II stanowi osobne zamówienie.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
3. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 200 m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto - wg zał. nr 7.
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7:
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Dodatkowo dla zadania II koniecznym jest dysponowanie osobą posiadającą właściwe uprawnienia energetyczne. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 .
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 8 i 9:
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości złożonej oferty wykonawcy brutto.
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.
- Termin składania ofert upływa w dniu 28 czerwca 2012 o godz. 9,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej na II piętrze w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach w dniu 28 czerwca 2012 o godz. 10,00.
Nr ogłoszenia w BZP 203174 - 2012.