W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

II Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynków przy ul. Konopnickiej 2 i Kościuszki 13 w Policach w ramach rewitalizacji Starych Polic
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM-5/ 203174 - 2012
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia II Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Zamawiający : Gmina Police 72-010 Police, ul. Stefana Batorego , www.police.pl Tel. 91-4311830, fax 91-4311832, e-mail: sekretariat@ug.police.pl Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: na roboty budowlane: Termomodernizacja budynków w Policach, przy ul. Konopnickiej 2 i Kościuszki 13 Zadanie I. Termomodernizacja budynku użytkowego: w Policach, ul. M. Konopnickiej 2: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, Zadanie II. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. T. Kościuszki 13 a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, b) wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, c) remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych. Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.21.20-8, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3. przeprowadzono w trybie II przetargu nieograniczonego w dniu 28.06.2012r. Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył sfinansowanie zamówienia: Zadanie I - Konopnickiej 2 - 151.719 zł brutto Zadanie II - Kościuszki 13 - 240.783 zł brutto Kryteria wyboru ofert: 1. Najkorzystniejsza cena (dla każdego zadania oddzielnie) - 100 % ZADANIE I - Konopnickiej 2 Oferty otrzymane – od 2 wykonawców: 1. BIS Sp. z o.o., Szczecin - oferta na kwotę 149.659,84 zł brutto 2. DOMIAN-BUD Szczecin - oferta na kwotę 148.281,28 zł brutto Wybrano ofertę: DOMIAN-BUD Marek Domian, 73-110 Stargard, ul. Ogrodowa 7a na kwotę 148.281,28 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta firmy DOMIAN-BUD jest ważna i zawiera najniższą cenę, i mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.. ZADANIE II - Kościuszki 13 Oferty otrzymane – od 2 wykonawców: 1. BIS Sp. z o.o., Szczecin - oferta na kwotę 236.436,75 zł brutto 2. DOMIAN-BUD Szczecin - oferta na kwotę 184.073,85 zł brutto Oferta nr 2 została odrzucona. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty nie zawiera kosztów remontu klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych. Uzasadnienie prawne: Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 pzp). Wybrano ofertę: P. B. BIS Sp. z o.o, 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 14E na kwotę 236.436,75 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta firmy BIS Sp. z o.o jest ważna i mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
 
Police, dnia 13.06.2012 

P R Z E T A R G 
  
Gmina Police 
72-010 Police, ul. Stefana Batorego , www.police.pl 
Tel. 91-4311830, fax 91-4311832, e-mail: sekretariat@ug.police.pl 
  
ogłasza II przetarg nieograniczony 
  
na roboty budowlane: 
  
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, tj. o wartości powyżej 14.000 euro i poniżej 5.000.000 euro 
  
Termomodernizacja budynków  
w Policach, przy ul. Konopnickiej 2  i Kościuszki 13 
 
 
     Zadanie I. Termomodernizacja budynku użytkowego w Policach, ul. M. Konopnickiej 2:
 
a)     ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
 
     Zadanie II. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. T. Kościuszki 13
 
a)     ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b)     wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku,
c)     remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.


Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.21.20-8, 45.11.12.20-6,  45.44.21.00-8,  45.31.00.00-3.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
Tytuł projektu: Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto w ramach rewitalizacji miasta Police.
 
 
Wymagany termin wykonania robót:  od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, pok. 202.
 
Upoważniony do udzielania informacji jest P. Sebastian Staszkiewicz.
 
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
      Zadanie I       - Konopnickiej 2        -  2.300 zł  (dwa tysiące trzysta zł)
      Zadanie II      - Kościuszki 13          -  3.600 zł  (trzy tysiące sześćset zł)
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedno zadanie lub na dwa zadania.
Każde zadanie, tj. zadanie I  i zadanie II stanowi osobne zamówienie.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,

- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:

      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 3 i 4:
 
3.    Wykaz zamówień wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji  co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 200 m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto - wg zał. nr 7.
 
4.    Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 5, 6 i 7:
 
5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Dodatkowo dla zadania II koniecznym jest dysponowanie osobą posiadającą właściwe uprawnienia energetyczne. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 .
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
 
 4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
         
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 8 i 9:
 
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).  
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto.
 
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.
 
-    Termin składania ofert upływa w dniu  28 czerwca 2012 o godz. 9,00.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej na II piętrze w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach w dniu 28 czerwca 2012 o godz. 10,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP   203174 - 2012.       


Powiadom znajomego