Referent w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Agnieszka Maciuszonek |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Agnieszka Maciuszonek posiada niezbędne kwalifikacje do wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska , na które prowadzony był nabór |
Stanowisko | Referent w Wydziale Organizacyjno-Prawnym |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
Referent w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
- prowadzenie spraw związanych z pracami społecznie użytecznymi świadczonymi
w gminnych jednostkach organizacyjnych,
- zaopatrzenie Urzędu Miejskiego w Policach w meble, materiały biurowe i środki
czystości,
- prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji,
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach i konieczności napraw w Urzędzie,
- przygotowywanie umów i zleceń na dostawy i usługi oraz prowadzenie postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego w tym zakresie.
2.Warunki pracy na stanowisku
Praca na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.
Częste kontakty z interesantami, praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim
w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2019r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- minimum 2 letni staż pracy,
- znajomość ustawy samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
4. Wymagania pożądane
-. zdolność szybkiego uczenia się nowych zagadnień, samodzielność w działaniu,
odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na
potrzeby postępowania konkursowego ( formularz w załączniku).
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów,
którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2
ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U. z 2018r.,
poz.1260 z późn.zm. /.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 14.11.2019r. do godziny 15oo
/liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ na adres :
Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent -
w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Organizacyjno-Prawnym”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a ) i c) RODO ,art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019r. poz.1040 ) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.