a:46:{s:4:"name";s:18:"FN.271.10.2016.MO ";s:8:"position";i:10000;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:13:"Mirella Osuch";s:11:"createdDate";s:10:"2016-09-28";s:18:"responsibleContent";N;s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:24250:"



                                               Ogłoszenie o zamówieniu Usługi


Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Policeul. Stefana Batorego 3Police72-010PolskaOsoba do kontaktów: Mirella OsuchTel.: +48 914311842E-mail: finanse2@ug.police.pl Faks: +48 914311832Kod NUTS: PL425
Adresy internetowe:
Główny adres: www.police.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.police.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata.
Numer referencyjny: FN.271.10.2016.MO
II.1.2)
Główny kod CPV
66510000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 8
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi,pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2017-2020, obejmujące 2 części: I część zamówienia: ubezpieczenia majątkowe poza komunikacyjnymi; II część zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Ubezpieczenia majątkowe poza komunikacyjnymi
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
66515000
66516000
66512100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi,pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2017-2020, obejmujące:
I Część zamówienia: Ubezpieczenia majątkowe poza komunikacyjnymi
1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem
i wykonywanymi zadaniami;
2) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości;
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM;
4) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
5) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM;
6) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
7) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów;
8) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków gości Burmistrza;
9) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków;
10) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków zgodnie z wymogami ustawy o ochronie przeciwpożarowej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 (wraz z załącznikami A, B, C, C.1, D, E) doSIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 8
Okres w dniach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Ubezpieczenia komunikacyjne
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
66512100
66516100
66514110
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi,pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2017-2020, obejmujące:
II Część zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne:
bezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, AC, ASS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 (wraz z załącznikami A i F) do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 8
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Opis warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej(Dz.U. z 2015 r., poz.1844 z poźn. zm.) w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia – dotyczy I i IIczęści zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek ten musi spełniać każdyz Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy PZP,
2) pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców,
3) każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ – Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ),
4) warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie opisanym przez Zamawiającego musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie,
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnik)
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ).
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający zażąda zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą zdnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2015 r., poz.1844 z późn.zm.) bądź zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru potwierdzające posiadanie zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia.
Szczegóły dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podleganiu wykluczeniu, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania zawarte są w SIWZ.
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 8
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku – dotyczy I i II części zamówienia.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
— wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było ubezpieczenie mienia (przy czym łączna suma ubezpieczenia mienia musi wynosić nie mniej niż 100 mln zł) oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności – dotyczy I części zamówienia;
— wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było ubezpieczenie komunikacyjne OC, NNW, ACgrupy co najmniej 20 pojazdów – dotyczy II części zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek ten musi spełniać conajmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający zażąda wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości(tj. sumy składek za ubezpieczenie: a) mienia i odpowiedzialności cywilnej – zgodnie z opisem powyżej w odniesieniu do I części zamówienia oraz b) ubezpieczenie komunikacyjne – zgodnie z opisem powyżej w odniesieniu do II części zamówienia, przedmiotu (rozumianego jako przedmiotu ubezpieczenia), dat wykonania(rozumianych jako okresu ubezpieczenia) i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane(rozumianych jako ubezpieczający / ubezpieczony), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy: zgodnie z zapisami we wzorach umowy – wg Załącznika nr 5A do SIWZ w odniesieniu do części I zamówienia i załącznika nr 5B do SIWZ w odniesieniu do część II zamówienia.Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu teksty ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów aktualnie obowiązujących u wykonawcy dla ubezpieczeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o ile nie zostały dołączone do oferty.
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 8
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/10/2016
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/12/2016
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 28/10/2016
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3 – sala nr 32.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Do oferty należy dołączyć także:
1) dowód wniesienia wadium;
2) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw) w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
3) do oferty zaleca się dołączyć teksty ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów aktualnie obowiązujących u wykonawcy dla ubezpieczeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca nie posiada w swojej standardowej ofercie (tj. w stosownych ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów) danego ryzyka przewidzianego do ubezpieczenia w niniejszej SIWZ, wykonawca może dołączyć do oferty odpowiednie klauzule włączające i zapisy rozszerzające ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów, a w szczególności dostosowujące ogólne warunki ubezpieczenia bądź inne wzorce umów do wymagań Zamawiającego (w rozumieniu niniejszej SIWZ będą to
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 8
szczególne warunki ubezpieczenia). Dołączenie do oferty takich szczególnych warunków ubezpieczenia jest wymagane dla ich obowiązywania. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian ogólnych warunków ubezpieczenia bądź innych wzorców umów na niekorzyść Zamawiającego. Nie jest konieczne dołączanie warunków ubezpieczenia wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
a) w przypadku złożenia oferty na wszystkie części: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych);
b) w przypadku złożenia na poszczególne części:
— I część zamówienia: 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
— II część zamówienia: 5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych.
Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA II /O Szczecin nr rachunku15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FN.271.10.2016.MO na Ubezpieczenie Gminy Police”.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj.przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) w przypadku wadium wnoszonym w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, w pokoju 42 (Z-ca Naczelnika Wydziału FN) przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadanie, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza Postępu 17aWarszawa02-676PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dz.U./S S187
28/09/2016
335575-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 8
28/09/2016S187
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 8
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w dziale VI ustawy Pzp.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych Postępu 17aWarszawa02-676PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/09/2016

";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:17:"2016-9-29 9:27:44";s:8:"editDate";s:17:"2016-9-29 9:27:44";s:6:"editBy";s:3:"232";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"frontpage";a:1:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:4:"sios";a:20:{s:6:"number";s:6:"1/2016";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:6:"Police";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:9:"placeName";s:0:"";s:8:"place_id";s:1:"0";s:12:"placeDetails";s:0:"";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:7:"numbers";s:0:"";s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:18:"recruitmentsPerson";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:16:"Imię i nazwisko";s:4:"home";s:13:"Miejscowość";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:3:{s:8:"signcase";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:2:{s:8:"identity";s:0:"";s:8:"group_id";s:2:"-1";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:13:{s:6:"access";s:1:"1";s:12:"procedure_id";i:10;s:11:"contracting";s:12:"Gmina Police";s:5:"order";s:217:"Ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2017-2020 ";s:7:"orderNo";s:18:"FN.271.10.2016.MO ";s:8:"value_id";i:69;s:5:"value";N;s:7:"kind_id";i:1;s:8:"deadline";s:10:"2016-10-28";s:12:"deadlineTime";s:8:"10:00:00";s:5:"place";s:76:"Urząd Miejski w Policach ul. Batorego 3, 72-010 Police p. 30 (sekretariat) ";s:8:"canceled";i:0;s:6:"result";N;}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:11:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:9:"important";a:4:{s:9:"startShow";s:0:"";s:13:"startShowTime";s:0:"";s:8:"stopShow";s:0:"";s:12:"stopShowTime";s:0:"";}s:10:"ordinances";a:8:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:0:"";s:20:"topicOrdinanceChange";s:0:"";s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:2:{s:6:"access";s:1:"1";s:13:"attachment_id";a:18:{i:0;i:18477;i:1;i:18478;i:2;i:18479;i:3;i:18480;i:4;i:18481;i:5;i:18482;i:6;i:18483;i:7;i:18484;i:8;i:18485;i:9;i:18486;i:10;i:18487;i:11;i:18488;i:12;i:18489;i:13;i:18490;i:14;i:18491;i:15;i:18492;i:16;i:18493;i:17;i:18494;}}}