Burmistrz  Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,

na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

 

Modernizacja boiska sportowego na terenie
Szkoły Podstawowej nr 2 w Policach.

 

   

   

 

1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.

2.    Przedmiotem  zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej, budowa piłkochwytu wolnostojącego, remont murków i siedzisk.   

3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych

4.    Wymagany termin wykonania zamówienia do 28 października2016 r.

5.    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

a.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

         b. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
               wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
               jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami
               sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą
               wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. co najmniej 800 m2,

c.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada  wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.

6.   Podstawy wykluczenia określa art.24 ust.1

7.   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      a.   Wykonawca  przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z  wymaganymi   przez  

            Zamawiającego  oświadczeniami  oraz  dokumentami   potwierdzającymi   spełnianie   warunków

            udziału w postępowaniu;

         b.   ocena  spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się  będzie poprzez  sprawdzenie

               kompletności,   poprawności  oraz  aktualności  złożonych   oświadczeń  i dokumentów – metoda

               spełnia / nie spełnia.

8.   Wadium w wysokości 8 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

9.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

          -   cena ofertowa – 90%

    -   okres gwarancji i rękojmi – 10%

10. Oferty  należy   składać  w  sekretariacie   Urzędu  Miejskiego w Policach,

         72-010  Police,  ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 01.09.2016 r. do godz. 930.

   11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.09.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie  Miejskim

         w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

       12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

       13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów. 

       14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

       15. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

             zamówień uzupełniających na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.                          

       16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2016r.



Załączniki:

Ogłoszenie o przetargu
SIWZ
Zał. do SIWZ nr 1-8
cz.sanitarna
cz.budowlana
Przedmiar robót - S
Informacja zamawiajacego
Ogłoszenie o wyborze oferty